Indahnya hidup...

Indahnya hidup...
Saya sayang anak2 sedara saya....

Jumaat, 17 Ogos 2012

Rindu....:-(

assalammualaikum......
Sedar tak sedar...tidor x tidor....Ramdhan dh nak berlalu pergi...syawal pula bakal datang menemani kita....Wah,ayat aku..sastera...hehehehehe...Tak apa la...insyaAllah,tahun depan kita berjumpa lagi...

Bila ingat raya...mesti jatuh airmata ni...Tahun ni,pertama kali beraya,xda kak zai...Rindu...rindu sgt2...bila tgk wajah zarif ngn batrisyia...terbayang wajah kak zai.....raya tahun lepas,kami 1 family menziarah kubur semua adik beradik yg dh meninggal...
dan sgt2 tak sangka...tahun ni,kami akan pergi menziarah kubur arwah kak zai n arwah zafri...Ya Allah...kami terima takdir MU ini...kami redha...

Arwah kak zai suka mkn ketupat n rendang mak....patot la tahun lepas,kak zai semangat nak belajar balut ketupat...kakak semangat ajaq...aku xboleh ajaq,sebab aku kidal...hehehehe....kang bertahun xhbs ajar..hehehehe...

Doa aku...semoga arwah tenang di sana...dan kami juga boleh menerima takdirNYA...insyaAllah...amin.

Tiada ulasan: