Indahnya hidup...

Indahnya hidup...
Saya sayang anak2 sedara saya....

Rabu, 8 Ogos 2012

Rindu,rindu,rindu....!!!!!

       Seriusly....rindu yg tak terkata skrg ni....
      Bila on9 fb,tgk gmbar2 lama...
Ya Allah....rindu gila kat depa...

NURUL NADIA SHAARI
UMI KLTHSOM AHMAD
NORAZIDA NORJIMI
Serius aku rindu kt hampa....

Kita kenal bkn sehari dua...
Bukan juga sebulan dua....
Tapi dah  3 tahun lbh....
Bukan 1 dua ja kenangan kita...
Tapi beribu berjuta kot...
Ingat senang nak luput mcm tu je
Dalam hati ni???

Sepanjang kita kenal....
Mcm2 yg kita lalui...
Kita yang tahu...
Bila kita ketawa,menangis,merajuk,marah...
Macam2 lagi...
Sakit pening kita....
Kita kongsi sama2....
Masing-masing dah boleh hafal...
Apa yg kita suka,
Apa yg kita tak suka...
Kan????

Aku sayang hampa...
macam aku sayang diri aku...
Rindu nak tgk nadia dgn muka xda perasaan dia...
Payah nak marah,nak tacink,nak merajuk....
Azie yang kuat tidur,kuat makan,kuat merapu...
Umi yang selalu ketaq,kelam kabut...
Tapi sensitif....
Hehehehehehe.....

Lepas ni,masing2 dah jauh....
Nadia ja yg dekat dgn Azie...
Umi sorang2,aku pn sorang2...
Sedih kan???
Bila dah berpisah mcm ni....
Baru la kalot nak ingt kenangan dulu kala...
Kalut nak sedih sana-sini....
dulu time dekat,xmaw nak save byk2 kenangan manis2...
Tapi dalam x save tu,....
dah berjuta-juta dah dlm hati ni...
Hehehehehehehe.....


Hope...
Walau jauh beribu batu pun kita...
Walau benua mana yg kita pijak...
Walau sejauh mana pun kaki melangkah...
Persahabatan kita....
TETAP KEKAL DALAM HATI..!!!!
INSYAALLAH....amin.

1 ulasan:

nida husna berkata...

kat aku xpenah rindu pun