Indahnya hidup...

Indahnya hidup...
Saya sayang anak2 sedara saya....

Rabu, 8 Ogos 2012

Sesungguhnya semua itu perlukan kekuatan...

Bukan senang utk diri kita terima perubahan....
Bukan senang nak kuatkan diri utk berubah....
Bukan senang....Bukan senang....
Tapi semua itu bukan mustahil....
Andai kita ikhlaskan diri.....
InsyaAllah....

Terima kasih sebab selalu 
Sedarkan saya ketika lalai....
Terima kasih kerana selalu berleter kt telinga ni...
Terima kasih sebab selalu bagi tazkirah free....
Walau sekuat mana pun mulut ckp xmaw terima...
Tapi awak tahu sesuatu x???
Sebenarnya semua tu...
Tetap lekat utuh dlm hati kecil ini...
Betol....

Cuma saya tak suka tunjuk...
Yg saya amik kisah semua tu....
Kalau awak betul-betul kenal saya...
Awak akan perasan...
Tapi mcm awk tak pernah perasan pun semua tu...
Heheheheehehehehehehe....

Bukan senang kita nak pikul tanggungjawab yg berat ni....
bukan mudah utk semua ni....
Tapi hanya satu je yg saya nak awak tahu...
Sebab saya tahu awk akn baca..

"Saya tetap akan terus berusaha...
Dan terus mencuba utk...
Menjadi yg terbaik utk awak...
Menjadi seorang isteri yg solehah....
Selagi awak tidak pernah jemu berada disisi saya...
untuk terus ingatkan saya...
InsyaAllah..."

TERIMA KASIH...
SYUKRAN JAZILAN...
THANK YOU....

LUV
Cik Nuha




Tiada ulasan: